Esmane konsultatsioon on alati tasuta.
Maaklerteenus tähendab meie meeskonna arvates eelkõige head eeltööd – kuulutuse portaali riputamine on üks müügiprotsessi viimaseid samme. Esmalt on vaja objektiga tutvuda ja kinnisvaraturu olukorda hinnata, näiteks sarnaste kinnistute hindasid kaardistades, et ka müüjal tekiks selge ettekujutus sellest kui realistlik müügiplaan soovitud hinna ja valitud ajaraamistiku sees on.
Müügi ajastamine on võtmetähtsusega otsus. Võib juhtuda, et soovitud hinnaga müügiks polegi praegu parim aeg ning soovitame müügi edasi lükata – näiteks remonti vajavate majade puhul on turul selgelt suurem nõudlus kevadel, sest ostjad planeerivad ehitustöid sooja aega – talvisel ajal on huvilisi vähem, seega on väiksema konkurentsi tõttu ka turuhinnast kõrgemaid pakkumisi vähem.
Kui objekti dokumentatsiooniga on tutvutud ning kokkulepe müügiprotsessi sisuliste punktide osas saavutatud ehk esmane konsultatsioon tehtud, siis on järgmiseks sammuks maaklerlepingu sõlmimine. Lepingu tingimused on läbiräägitavad sh vahendustasu on läbiräägitav.
Seejärel tuleks teha objektist pildid ning koos omanikuga müügiargumendid läbi mõelda. Apell Kinnisvara vahendusteenuse hinna sees on ka droonipiltide tegemine, droonivideoid teeme lisatasu eest.
Planeerime järgmiseid samme müügiprotsessis vastavalt potentsiaalsele ostjale – näiteks metsamaade puhul peaks kinnistu otsepakkumine kindlasti eelnema avalikule müügile; see, et pakkumine on mitteavalik, võib suurte kontsernide jaoks lisaväärtuseks olla. Põllumaade puhul tuleks PRIA avalike andmete abiga aga kaardistada piirkonna suurimad tootjad nagu ka need ettevõtted, kes tegutsevad kinnistule kõige lähemal, et neile pakkumisest esimesena teada anda. Paljudel juhtudel meie müüdavad metsa- ja põllumaad avalikku müüki ei jõuagi, vaid saame tänu emafirma Eesti Maavara OÜ ulatuslikele kontaktidele valdkonnas soovitud hinna ja kiire tehingu.
Ka turunduskanalite valik peaks iga objekti puhul erinema. Ka Eesti suurimate kinnisvaraportaalide vahel on kujunenud välja teatavad sarnasused – näiteks on kv.ee-st on kujunenud eraisikute lemmikportaal, eriti pärast paljude maaklerite ühist vastuseisu kv.ee hinnatõusudele ning Kinnisvara24-st, mis on uus portaal, on saanud maaklerite lemmik.
Seega tasub endalt küsida: kes on mu potentsiaalne ostja ning millistes kanalites ta kinnisvara otsida võiks? Kas minu objekti potentsiaalne ostja üldse otsib kinnisvara või tuleks proovida talle silma jääda tavapärase sotsiaalmeedia läbi surfamise käigus?
Sotsiaalmeedia rolli objekti turustamises ei maksa alahinnata. Enda tuttavad ja sõbrad on head “reklaamiagendid” – kui jagad oma digitaalses suhtlusvõrgustikus objekti pilte või kuulutuse linki meeldejääva ja emotsioone tekitava tekstiga, jagavad nad seda oma suhtlusvõrgustikus edasi, aga erinevalt portaali kuulutuste linkide saatmisest eravestlustes, on sõprade-tuttavate jagamistel lisaväärtus: see lisab müügitekstile usaldusväärsust. Nagu öeldakse, parim reklaam on suust suhu reklaam.
Suhtlusvõrgustikud ei piirdu ainult sotsiaalmeediaga. Kinnisvara müügist võiks teavitada ka töökaaslasi, koolikaaslasi ning sama maja elanikke. Näiteks saime ühe korteri kõigest kahe nädalaga müüdud, sest meie juhendamisel jagas omanik kinnisvara müügikuulutust ka oma organisatsiooni siseveebis.
Nõustame ja juhime Teid igal müügiprotsessi sammul just selles suunas, mis lõpuks Teie püstitatud eesmärke täita aitab.